Friday, October 27, 2017

The 2017 Izzati Rahaman

Assalamualaikum hai bertemu kembali kita dalam rancangan jalan jalan cari pasal. Hik

Last entry aku zaman bila tah. Tapi rasa nak start writing (read: blogging) balik sebab dah ada anak dan nak abadikan kenangan dalam blog ni supaya senang nak throwback nanti. Hehe. Kalau fikir balik mesti rasa macam, hei loser nya kau mana ada orang blogging dah tahun 2017 okay! Orang tweet je sekarang. Tapi kalau tweet susah nak trowback. So here am i again hihi. Plus, i dont tweet anymore (it has been few days) atas sebab sebab tertentu.

So, hehe. I am now a mother to Luth Hayl bin Muhammad Azizul Musammin. Ya aku tahu apa dalam fikiran korang, nama pak dia apahal panjang sangat?! Hahah sebab tu nama Luth pendek saja. Btw i never write about my husband before kan? Rasa macam kena buat jugak entries tahun 2016. A lot has happened since then. 2016 adalah tahun yang indah bagi aku. I got engaged, graduated, and married all in the same year! Manis umpama madu.

My life is complete now. Alhamdulillah syukur atas kurniaan Allah. Ini adalah salah satu nikmat paling besar yang pernah aku rasa. Terima kasih Ya Allah atas kurniaanMu.

So, nak start dari mana ya? Hehe rasa banyak nak kena throwback ni. I'll put some tags so you guys (more like me myself) senang nak cari later. Sorry bahasa rojak je sebab i melayu campur korea dan i suka makan rojak (tetiba).

Okay see you guys on my next entry. Tengah fikir macam mana nak sort out cerita. Hahaha omg gelabah gila aku last last tak update pun nanti. Biasalah, nama pun ijati.




No comments:

Post a Comment